Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32279
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДибач І. Л.-
dc.date.accessioned2024-04-07T20:30:08Z-
dc.date.available2024-04-07T20:30:08Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДибач І. Л. Трансформація сутності бізнес-комунікацій в умовах прогресуючої диджиталізації / І. Л. Дибач // Економіка та суспільство. – 2024. – № 60.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32279-
dc.description.abstractВ статті обґрунтовано необхідність уточнення сутності бізнес комунікації в контексті поглиблення процесів диджиталізації. Розглянуто етапи розвитку бізнес-комунікації, що обумовлені змінами в соціальному середовищі та технологіях. Запропоновано під прогресуючою диджиталізацією розуміти системний та неперервний процес інтеграції цифрових технологій у суспільство та бізнес, що передбачає адаптацію бізнес-процесів до змінюваного ринкового середовища та інновацій для забезпечення стійкого розвитку та конкурентоспроможності. Виокремлено три іпостасі бізнес-комунікацій в сучасних умовах господарювання та визначено їх, як комплекс систематичних заходів, що передбачає динамічний та цілеспрямований обмін кваліфікованою інформацією за допомогою різноманітних інструментів та цифрових платформ для забезпечення ефективної взаємодії між усіма учасниками бізнес-процесу.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectцифрові трансформаціїru_RU
dc.subjectбізнесru_RU
dc.subjectкомунікаціїru_RU
dc.subjectбізнес-комунікаціїru_RU
dc.subjectдиджиталізаціяru_RU
dc.subjectпрогресуюча диджиталізаціяru_RU
dc.subjectділові комунікаціїru_RU
dc.titleТрансформація сутності бізнес-комунікацій в умовах прогресуючої диджиталізаціїru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.