Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32399
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАлдошина М. В.-
dc.date.accessioned2024-04-22T07:25:52Z-
dc.date.available2024-04-22T07:25:52Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМіжнародний маркетинг на ринку туристичних послуг: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 242 «Туризм і рекреація» освітньої програми «Туризм» третього (освітньо-наукового) рівня: [Електронне видання] / укл. М. В. Алдошина. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 13 с. (Укр. мова)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32399-
dc.description.abstractНаведено перелік тем та ключових питань, які буде розглянуто під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, форми та методи оцінювання, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 242 «Туризм і рекреація» освітньої програми «Туризм» третього (освітньо-наукового) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectстратегія просуванняru_RU
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікаціїru_RU
dc.subjectринок туристичних послугru_RU
dc.titleМіжнародний маркетинг на ринку туристичних послуг: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 242 «Туризм і рекреація» освітньої програми «Туризм» третього (освітньо-наукового) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
доп.план 70_Міжнародний маркетинг на ринку туристичних послуг.pdf543,16 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.