Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32759
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХарченко Ю. О.-
dc.date.accessioned2024-05-30T14:26:56Z-
dc.date.available2024-05-30T14:26:56Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationХарченко Ю. О. Стратегія просування персонального бренду через блог // Ю.О. Харченко, науковий керівник К.В. Ларіна / Науковий простір: аналіз, сучасний стан, тренди та перспективи : матеріали V Всеукраїнської студентської наукової конференція. / «Молодіжна наукова ліга». – Київ, 2024. - С. 123-124.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32759-
dc.description.abstractАвтор ставить за мету дослідити, як за допомогою блогінгу можна просувати персональні бренди в соціальних мережах, розглядає етапи формування стратегії просування персонального бренду та необхідність генерації якісного контенту.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectбрендru_RU
dc.subjectперсональний брендru_RU
dc.subjectблогінгru_RU
dc.subjectперсональний блогru_RU
dc.subjectпросуванняru_RU
dc.titleСтратегія просування персонального бренду через блогru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (ДУПАЕП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТЕЗИ Харченко Юлія.pdf212,56 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.