Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33032
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗолотарьов С. В.-
dc.contributor.authorШевченко В. А.-
dc.date.accessioned2024-06-18T08:29:01Z-
dc.date.available2024-06-18T08:29:01Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЗолотарьов С. В. Фінансово-економічні аспекти формування цінової політики підприємства / С. В. Золотарьов, В. А. Шевченко // Управління розвитком. – 2018. – № 2 (192). – С. 68-74.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33032-
dc.description.abstractМетою дослідження у роботі є теоретичне обґрунтування та розробка рекомендацій щодо комплексного економічного обґрунтування цінової політики підприємства. Визначено зміст цінової політики, обґрунтовано роль і значення цінової політики в системі стратегічних планів підприємства. Узагальнено склад пріоритетів формування цінової політики підприємства. Визначено зміст зв’язків між положеннями цінової політики та фінансовою стратегією підприємства. Встановлено характер впливу параметрів чутливості споживачів до змін цінових факторів на фінансово-економічні аспекти формування цінової політики. Узагальнено особливості впливу взаємозв’язку параметрів ціни та якості продукції на формування цінової політики підприємства.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяru_RU
dc.subjectцінаru_RU
dc.subjectцінова політикаru_RU
dc.subjectпідприємствоru_RU
dc.subjectстратегіяru_RU
dc.subjectфінансова стратегіяru_RU
dc.subjectякість продукціїru_RU
dc.titleФінансово-економічні аспекти формування цінової політики підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
золотарьов.pdf460,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.