Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33182
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВоронін А. В.-
dc.contributor.authorГунько О. В.-
dc.contributor.authorАфанас’єва Л. М.-
dc.date.accessioned2024-07-17T08:13:50Z-
dc.date.available2024-07-17T08:13:50Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationВоронін А. В. Стійкість ринкової стратегії фірми / А. В. Воронін, О. В. Гунько, Л. М. Афанасьева // Економіка розвитку. – 2020. – Т. 19, № 4. – 12-23.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33182-
dc.description.abstractРобота орієнтована на вирішення комплексу проблем, пов’язаних з функціонуванням підприємства (фірми) в умовах конкурентного ринкового середовища. Стійкість функціонування фірми в ринкових умовах визначається можливостями оптимального управління наявними ресурсами, ефективним плануванням щодо своєчасного просування на ринок нової продукції, умінням адекватно реагувати на виклики, що породжуються раптовими змінами ринкової кон’юктури. Важливим фактором досягнення економічної стабільності підприємства є наявність внутрішньофірмової концепції саморозвитку, що поєднує в собі дві основні функції − маркетингу і системи управління (менеджменту). У даній статті отримала подальший розвиток методологія економіко-математичного моделювання ринкового стану фірми, як процесу взаємодії функцій маркетингу і менеджменту. Запропоновано модель, яку побудовано в руслі парадигми економічної синергетики і являє собою систему двох нелінійних звичайних диференціальних рівнянь. Доведено, що в зазначеній ситуації класичний лінійний принцип суперпозиції втрачає свою актуальність, та не дозволяє застосувати традиційний апарат економетричного аналізу. Тому найбільш істотним для реалізації практики економічного прогнозування є побудова областей стійкості положень рівноваги фірми. За результатами дослідження зроблено акцент на необхідності вироблення критеріїв близькості параметрів системи до небезпечних меж втрати стійкості фірмою, при переході через які економічна система змінює свій динамічний режим катастрофічним чином. Ключове місце в роботі приділено визначенню параметрів циклічних процесів із зазначенням амплітуди, частоти і характеру стійкості періодичних траєкторій. Представлені результати чисельного моделювання мають практичну цінність і можуть бути використані для аналізу і прогнозування параметрів на окремих етапах відповідних періодичних режимів функціонування підприємств з різними типами стійкості.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяru_RU
dc.subjectстійкість фірмиru_RU
dc.subjectконкурентний ринокru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectменеджментru_RU
dc.subjectграничний циклru_RU
dc.subjectавтоколиванняru_RU
dc.subjectбіфуркаціяru_RU
dc.titleСтійкість ринкової стратегії фірмиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
воронін.pdf339,66 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.