Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33196
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончаров А. Б.-
dc.contributor.authorГончарова С. Ю.-
dc.date.accessioned2024-07-19T06:50:25Z-
dc.date.available2024-07-19T06:50:25Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГончаров А. Б. Стратегічний підхід до управління якістю послуг туристичного підприємства / А. Б. Гончаров, С. Ю. Гончарова // Економіка розвитку. – 2019. – Т. 18, № 2. – С. 19-28.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33196-
dc.description.abstractСучасна конкуренція в туристичній сфері характеризується надзвичайним загостренням, відходом від цінових важелів і, одночасно з цим, переходом в сферу якості та диференціації послуг, що надаються. Забезпечення конкурентних переваг стає можливим тільки шляхом застосування стратегічного підходу до управління якістю діяльності туристичного підприємства. Досліджено основні аспекти стратегічного підходу до управління якістю послуг туристичного підприємства. Уточнено визначення якості туристичних послуг. Виявлені основні стратегії, які найчастіше застосовують в управління якістю туристичного підприємства – спрямовані на забезпечення відповідності туристичних послуг вимогам нормативної документації та спрямовані на забезпечення відповідності якості туристичного продукту (послуги) вимогам споживачів, проаналізовано їх переваги і недоліки. Запропоновано напрямки удосконалення управління якістю діяльності туристичних підприємств, сутність яких полягає в чіткому формулюванні місії підприємства, а також стратегічних, тактичних та оперативних планів; постійний моніторинг ринку, виявлення зміни вимог споживачів до якості туристичного продукту і процесу надання послуг; вдосконалення методів і форм роботи з персоналом організації; створення ефективної системи контролю на підприємстві; застосуванні новітніх технологій і сучасного обладнання; постійний цілеспрямований пошук та використання резервів якості.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяru_RU
dc.subjectстратегічний підхідru_RU
dc.subjectуправління якістюru_RU
dc.subjectтуристичне підприємствоru_RU
dc.subjectстратегії управління якістюru_RU
dc.subjectстратегії забезпеченняru_RU
dc.subjectякість туристичного продукту або послугиru_RU
dc.titleСтратегічний підхід до управління якістю послуг туристичного підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
гончаров.pdf392,82 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.