Статті студентів (БЖЦМ) : [166] Домівка зібрання Перегляд статистики

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 101 до 120 з 166
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Вплив емоцій у рекламній продукції на поведінку споживачаКоваль Є. П.
2023Корпоративна культура організаціїКасьян В. В.
2023Івент-індустрія: проблеми в умовах кризового стану країниДерев’янченко А. Д.
2023Особливості просування у соціальній мережі ІнстаграмБурякова А. О.
2023Нативна реклама: ефективний інструмент інтернет-маркетингуБуравцева А. А.
2023Особливості розроблення рекламної кампанії для закладів вищої освітиЯхонтова К. А.
2023Особливості використання сучасних бізнес-моделей у медійному середовищіІльясова Н. О.
2023Подкаст як формат, що стрімко набирає популярності в УкраїніМороз А. О.
2023Образ українського військового: визначення поняття та його основні складовіЗадорожна А. В.
2023Фейки як ефективний засіб ведення інформаційної війниЗавгородня С. О.
2023Доцільність використання застосунків як каналів просування рекламного продуктуЗагородня Є. О.
2023Соціальний відеоконтент як рушійна сила для суспільстваГрищук П. В.
2023Основні складові розроблення іміджевої відеореклами для закладів вищої освітиГоропашна Д. С.
2023Удосконалення соціальної реклами з використанням зарубіжного досвідуБілько М. В.
2023Формування лояльності аудиторії за допомогою удосконалення інтернет-комунікаційКисельова А. О.
2023Особливості формування медіастратегії підприємства із залученням концепції універсального дизайнуШвець Д. В.
2023Впровадження засобів формування довіри у рекламіКулініч С. О.
2023Вплив емоцій у рекламній продукції на поведінку споживачаКоваль Є. П.
2023Використання лідерів думок у рекламній кампаніїГольнік Є. С.
2023Формування інформаційної безпеки українського суспільства в умовах війниАртеменко Ю. В.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 101 до 120 з 166