Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33627
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorDybach I.-
dc.contributor.authorShystko K.-
dc.date.accessioned2024-09-26T19:41:53Z-
dc.date.available2024-09-26T19:41:53Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationDybach I. Tools for the formation of the product policy of the enterprise / I. Dybach, K. Shystko // Modern Scientific Challenges are the Driving Force of the Development of Scientific Research : Сollection of abstracts XXІV International Scientific and Practical Conference, May 22-24, 2024. - Bruges, Belgium, 2024.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33627-
dc.description.abstractThe research examines the issue of conducting marketing research and developing a product policy at the enterprise. The general provisions of the marketing policy of the product were studied, the types of marketing tools and their place in the enterprise management system were determined, as well as methodological approaches to strategic marketing planning for modifying the range of products. It is noted that rapid technological development and digitization create new tools for further research into this issue.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectproduct policyru_RU
dc.subjectbusiness developmentru_RU
dc.subjectmarketing strategyru_RU
dc.subjectMarketing researchru_RU
dc.subjectinternal and external environmentru_RU
dc.titleTools for the formation of the product policy of the enterpriseru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dybach_Shystko.pdf423,72 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.