Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33631
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧупир О. М.-
dc.contributor.authorНечай Д. О.-
dc.date.accessioned2024-09-26T20:05:10Z-
dc.date.available2024-09-26T20:05:10Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЧупир О. М. Комунікаційні інструменти інтернет-середовища як сучасний засіб просування бізнесу / О. М. Чупир, Д. О. Нечай // Current challenges of science and education : The 4th International scientific and practical conference, December 11-13, 2023. - MDPC Publishing, Berlin, Germany, 2023. - Р. 714-720.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33631-
dc.description.abstractРозглянуто необхідність переходу маркетингу до Інтернет-середовища для успішної реалізації товарів і послуг у сучасному цифровому суспільстві. Проаналізовано основні комунікаційні інструменти інтернет-середовища як засіб щодо просування бізнесу в сучасних умовах господарювання та визначити їх основні переваги та недоліки.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectмаркетингові комунікаціїru_RU
dc.subjectінтернет-маркетингru_RU
dc.subjectсоціальні мережіru_RU
dc.subjectінтернет-середовищеru_RU
dc.subjectінтернет-засобиru_RU
dc.titleКомунікаційні інструменти інтернет-середовища як сучасний засіб просування бізнесуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.