Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33741
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТараненко О. О.-
dc.date.accessioned2024-10-07T11:29:25Z-
dc.date.available2024-10-07T11:29:25Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationТараненко О. О. Сучасні підходи до класифікації чинників впливу на діяльність підприємств індустрії туризму / О. О. Тараненко // Економіка розвитку. – 2015. – № 4 (76). – С.32-40.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33741-
dc.description.abstractТенденції розвитку туризму на міжнародному рівні свідчать про його належність до найприбутковіших та найперспективніших видів діяльності. Він не лише забезпечує доходами бюджети багатьох країн світу, але і виконує низку важливих функцій, що потребує ефективного управління підприємствами індустрії туризму та відповідної державної підтримки. Сучасна індустрія туризму є складною соціально-економічною системою, що містить підприємства різних видів діяльності та галузей економіки. Тому на її функціонування та розвиток впливає значна кількість зовнішніх і внутрішніх чинників. Проаналізовано сучасні методичні підходи до класифікації чинників впливу на діяльність підприємств індустрії туризму та формування на основі виявлених обмежень комплексного підходу для якісного інформаційного забезпечення процесів управління на підприємствах сфери туризму. Використано методи аналізу, синтезу, логічного узагальнення, причинно-наслідкового зв'язку, групування. Здійснений аналіз сучасних вітчизняних та зарубіжних методичних підходів до класифікації чинників впливу на діяльність підприємств індустрії туризму свідчить про те, що в них більшу увагу приділено дослідженню сутності та групуванню самих чинників, а наявні підходи до їх класифікації потребують доповнення для якіснішого інформаційного забезпечення управління підприємствами індустрії туризму. Запропоновано підхід до класифікації чинників впливу на підприємства індустрії туризму, що ґрунтується на комплексі класифікаційних ознак та видів за кожною з них. Розроблений підхід характеризується досить широким, комплексним охопленням ознак класифікації з обґрунтуванням доцільності використання кожної з них, що забезпечує детальний аналіз досліджуваних чинників. Додатково обґрунтовано табличну форму подання результатів аналізу впливу чинників, що забезпечує їх зручне опрацювання та використання в управлінні підприємством. Використання запропонованого підходу під час планування діяльності підприємств індустрії туризму, формування програм розвитку туризму на державному та регіональному рівнях забезпечує ефективність цих процесів на основі повної, актуальної та своєчасної інформації.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяru_RU
dc.subjectіндустрія туризмуru_RU
dc.subjectкласифікаціяru_RU
dc.subjectпідприємствоru_RU
dc.subjectчинникru_RU
dc.subjectуправлінняru_RU
dc.titleСучасні підходи до класифікації чинників впливу на діяльність підприємств індустрії туризмуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тараненко.pdf428,35 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.