Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33757
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВовк В. Я.-
dc.contributor.authorУрусова С. С.-
dc.date.accessioned2024-10-08T11:23:17Z-
dc.date.available2024-10-08T11:23:17Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationВовк В. Я. Концептуальні засади сегментації конкурентного середовища національного ринку банківських послуг / В. Я. Вовк, С. С. Урусова // Економіка розвитку. – 2014. – № 1 (69). – С. 17-22.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33757-
dc.description.abstractВказано, що спад і стагнація в банківському секторі України на тлі посилення макроекономічної нестабільності у світі загострили проблематику підвищення конкурентоспроможності вітчизняних банків як на внутрішньому, так і на зовнішньому фінансових ринках. Для формування ефективної конкурентної стратегії авторами запропоновано методичний інструментарій сегментації конкурентного середовища національного ринку банківських послуг, який окремими етапами передбачає розподіл банків на групи конкурентів за параметрами конкурентних позицій у провідних сегментах ринку, аналіз їх конкурентної сили та можливостей щодо застосування певних методів конкуренції в процесі конкурентної боротьби.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяru_RU
dc.subjectбанківський секторru_RU
dc.subjectринок банківських послугru_RU
dc.subjectконкуренціяru_RU
dc.subjectконкурентне середовищеru_RU
dc.subjectсегмент ринкуru_RU
dc.subjectконкурентна силаru_RU
dc.titleКонцептуальні засади сегментації конкурентного середовища національного ринку банківських послугru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:№ 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
вовк.pdf461,71 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.