Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33826
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозуб В. О.-
dc.contributor.authorВасиленко В. О.-
dc.date.accessioned2024-10-09T15:18:42Z-
dc.date.available2024-10-09T15:18:42Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКозуб В. О. Маркетингові стратегії просування продукції на європейських ринках / В. О. Козуб, В. О. Василенко // Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи [Електронне видання]: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 07 червня 2024 р. / Держ. біотехнологічний ун-т. - Харків, 2024. - С. 245-247.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33826-
dc.description.abstractЗауважено на необхідності дослідження споживчої поведінки на європейському ринку в контексті впровадження будь-яких стратегій просування продукції. Визначено та охарактеризовано засоби дослідження реакції споживачів. Розглянуто ключові маркетингові стратегії, що застосовують для просування продукції на європейських ринках: глобалізація, що полягає в створенні однакового бренду та маркетингового образу для всіх ринків, та локалізація, яка передбачає адаптацію маркетингових кампаній до місцевих умов, культурних та мовних особливостей. Представлено приклади успішних стратегій європейських компаній.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectєвропейський ринокru_RU
dc.subjectспоживча поведінкаru_RU
dc.subjectпросування продукціїru_RU
dc.subjectмаркетингові стратегіїru_RU
dc.subjectглобалізаціяru_RU
dc.subjectлокалізаціяru_RU
dc.titleМаркетингові стратегії просування продукції на європейських ринкахru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези доповіді.pdf572,63 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.