Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33900Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Петренко В. О. | - |
| dc.date.accessioned | 2024-10-13T14:59:14Z | - |
| dc.date.available | 2024-10-13T14:59:14Z | - |
| dc.date.issued | 2023 | - |
| dc.identifier.citation | Петренко В. О. Педагогічна проблема формування критичного мислення в процесі підготовки до іншомовної комунікативної компетентності в закладах вищої освіти / В.О. Петренко // Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології: матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Запоріжжя, 14–15 квітня 2023 р. : тези допов. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2023. – С. 79-82. | ru_RU |
| dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33900 | - |
| dc.description.abstract | У статті висвітлено питання виховання критичного мислення студентів у вищих навчальних закладах. Окреслено основні підходи до визначення феномену «критичне мислення», а також його критерії та оцінки. Наведено загальні перешкоди на шляху набуття студентами критичного мислення у вищих навчальних закладах. | ru_RU |
| dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
| dc.subject | критичне мислення | ru_RU |
| dc.subject | ВНЗ | ru_RU |
| dc.subject | студенти ВНЗ | ru_RU |
| dc.subject | набуття критичного мислення | ru_RU |
| dc.title | Педагогічна проблема формування критичного мислення в процесі підготовки до іншомовної комунікативної компетентності в закладах вищої освіти | ru_RU |
| dc.type | Article | ru_RU |
| Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Петренко_В_О_тези_2023.pdf | 1,1 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.