Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33901
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетренко В. О.-
dc.date.accessioned2024-10-13T15:02:54Z-
dc.date.available2024-10-13T15:02:54Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПетренко В. О. Огляд сучасних наукових теорії та підходів до формування критичного мислення у студентів закладів вищої освіти / В.О. Петренко// Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]: Педагогічні науки /– Херсон : ХДУ, 2023. - № 101.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33901-
dc.description.abstractСтаття висвітлює сучасні наукові теорії та підходи до визначення сутності й змісту понять «критичність», «критичне мислення» (далі-КМ) в різних наукових площинах з метою подальшої розробки та впровадження інноваційних педагогічних технологій для формування КМ у здобувачів вищої освіти. В статті схарактеризовано підходи до інтерпретації основних понять КМ, як-то: «критика», «критичність», «критерій». Розглянуто підходи до формування КМ в психолого-педагогічних джерелах, як-то: філософський; соціологічний; психологічний, що охоплює когнітивні навички та диспозиції до КМ; педагогічний, підґрунтям якого може бути будь-який із згаданих вище підходів. Зазначено, що оцінювання КМ залежить від його концептуалізації.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectкритичне мисленняru_RU
dc.subjectформування критичного мисленняru_RU
dc.subjectстуденти закладів вищої освітиru_RU
dc.subjectпідходи до формування критичного мисленняru_RU
dc.subjectоцінювання критичного мисленняru_RU
dc.titleОгляд сучасних наукових теорії та підходів до формування критичного мислення у студентів закладів вищої освітиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.