Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33913
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетришин Л. Й.-
dc.contributor.authorПочуєва О. О.-
dc.contributor.authorЛемещук М. А.-
dc.contributor.authorЗвоздецька В. Г.-
dc.date.accessioned2024-10-13T20:00:48Z-
dc.date.available2024-10-13T20:00:48Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПетришин Л. Й. Проблеми та перспективи цифрової трансформації освіти: психолого‐ педагогічний аспект / Л. Й. Петришин, О. О. Почуєва, М. А. Лемещук та ін. // Академічні візії. – 2023. – Вип. 17.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33913-
dc.description.abstractУ ході дослідження встановлено, що цифровізація освіти постає глобальним трендом сучасності, яке формує різноманітні соціокультурні виміри, які характеризують цей процес. Відзначено, що психолого-педагогічні аспекти є ключовими факторами в сегменті ефективності використання цифрових ресурсів у освітньому просторі. Зазначено, що основною умовами успішності процесу цифровізації є готовність учасників освітнього простору до інноваційних трансформацій та світоглядні переконання щодо перспективності цифрових технологій. Згідно з результатами наукової розвідки, вказано такі психолого-педагогічні настанови цифровізації освіти: адаптаційну, мотиваційну, самоорганізаційну, стабілізаційну. Перспективними напрямами досліджень визначено потребу в синергетичних міждисциплінарних дослідженнях процесів цифровізації в психолого-педагогічному контексті.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectцифровізація освітиru_RU
dc.subjectпсихологічні виміри освітиru_RU
dc.subjectпсихологічна стійкістьru_RU
dc.subjectінноваційні освітні стратегіїru_RU
dc.subjectпсихолого-педагогічна активністьru_RU
dc.titleПроблеми та перспективи цифрової трансформації освіти: психолого‐ педагогічний аспектru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Почуєва стаття 3.pdf228,27 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.