Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33919
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБудянська В. А.-
dc.contributor.authorМариківська Г. А.-
dc.date.accessioned2024-10-13T20:41:20Z-
dc.date.available2024-10-13T20:41:20Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБудянська В. А. Роль профорієнтаційних центрів у формуванні мовленнєвої культури старшокласників / В. А. Будянська, Г. А. Мариківська // The 6th International scientific and practical conference “Global science: prospects and innovations” (February 1-3, 2024). - Cognum Publishing House, Liverpool, United Kingdom. 2024. – Р. 188 – 198.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33919-
dc.description.abstractУ статті доведено доцільність формування мовленнєвої культури старшокласників у профорієнтаційних центрах, що діють при багатьох закладах вищої освіти й за рахунок гнучкості й особистісної орієнтованості освітнього процесу потенційно здатні забезпечувати оптимальні умови для формування мовленнєвої культури кожного учня з урахуванням його навчальних досягнень і професійно-освітніх потреб. Зроблено висновок про те, що завдання формування мовленнєвої культури учнів старшої школи повністю узгоджене з провідними завданнями, які постають перед системою довузівської освіти загалом та довузівськими центрами українських закладів вищої освіти зокрема.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмовленнєва культураru_RU
dc.subjectпозашкільна освітаru_RU
dc.subjectпрофорієнтаційні центриru_RU
dc.titleРоль профорієнтаційних центрів у формуванні мовленнєвої культури старшокласниківru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Будянська Стаття 1.pdf1,14 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.