Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33925
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДіденко Ж. І.-
dc.date.accessioned2024-10-13T21:10:05Z-
dc.date.available2024-10-13T21:10:05Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДіденко Ж. І. Gamification as a motivator of foreign language learning / Ж. І. Діденко // Abstracts of I International Scientific and Practical Conference. January 08-10, 2024. - Bilbao, Spain, 2024. - Pp. 299-301.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33925-
dc.description.abstractThe study examines various gamified language learning platforms and classroom implementations to assess their impact on learner motivation, retention, and overall language proficiency. Through a mixed-methods approach, combining quantitative data from learner performance metrics and qualitative feedback from participant interviews, the research provides insights into the advantages and potential limitations of gamification in this educational domain.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectgamificationru_RU
dc.subjectmotivationru_RU
dc.subjectgame toolru_RU
dc.subjectnon-game contextru_RU
dc.subjectcollaborationru_RU
dc.titleGamification as a motivator of foreign language learningru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Діденко Ж..pdf3,43 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.