Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34044
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБерезовський К. М.-
dc.contributor.authorПилипенко Д. Р.-
dc.date.accessioned2024-10-18T11:37:05Z-
dc.date.available2024-10-18T11:37:05Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБерезовський К. М. Консолідація маркетингової інформації в управлінні інтегрованими корпоративними логістичними системами / К. М. Березовський, Д. Р. Пилипенко // Економіка розвитку. – 2014. – № 4 (72). – С. 89-94.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34044-
dc.description.abstractВизначено особливості та теоретично обґрунтовано параметри інформаційного забезпечення системи управління інтегрованими корпоративними логістичними системами. В основу утворення такого забезпечення пропонується покласти процедури консолідації маркетингової інформації з їх розподілом на внутрішню та зовнішню консолідацію. Доведено, що диференціація етапів синтезу та використання системи управління інтегрованою логістичною корпоративною системою обумовлює відповідну диференціацію її інформаційного забезпечення. Узагальнена схема інформаційного забезпечення запропонованої системи управління побудована як розвиток моделі життєздатних систем. Рекурсивну складову означеної моделі покладено в основу роботи підсистем маркетингового моніторингу та аудиту.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectконсолідація інформаціїru_RU
dc.subjectсистема управлінняru_RU
dc.subjectінтегрована корпоративна логістична системаru_RU
dc.subjectмодель життєздатної системиru_RU
dc.titleКонсолідація маркетингової інформації в управлінні інтегрованими корпоративними логістичними системамиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
березовський.pdf489,04 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.