Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34054
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКіпа Д. В.-
dc.date.accessioned2024-10-21T07:06:00Z-
dc.date.available2024-10-21T07:06:00Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКіпа Д. В. Обґрунтування вибору конкурентної стратегії підприємства / Д. В. Кіпа // Економіка розвитку. – 2014. – № 4 (72). – С. 110-115.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34054-
dc.description.abstractРозроблено методичний підхід до вибору конкурентної стратегії підприємства. Проаналізовано наявні методи вирішення багатокритеріальних завдань, серед яких: методи теорії нечітких множин, методи теорії корисності, методи векторної стратифікації і метод аналізу ієрархій Сааті. Обґрунтовано необхідність використання методу аналізу ієрархій для вибору конкурентної стратегії. Наведено послідовність етапів використання запропонованого методу. На основі теоретичного узагальнення наукової літератури та проведеного аналізу стратегічного потенціалу визначено критерії вибору конкурентної стратегії, які об'єднано у групи факторів впливу на стратегічний вибір: фінансові, виробничі, маркетингові, кадрові, науково-технічні та інноваційно-інвестиційні, організаційно-управлінські, які використовуються для вибору конкурентної стратегії за вигодами і витратами.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяru_RU
dc.subjectконкурентна стратегіяru_RU
dc.subjectметод аналізу ієрархійru_RU
dc.subjectстратегічний вибірru_RU
dc.subjectкритеріїru_RU
dc.titleОбґрунтування вибору конкурентної стратегії підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
кіпа.pdf482,24 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.