Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34243
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНебилиця О. А.-
dc.date.accessioned2024-10-30T16:15:37Z-
dc.date.available2024-10-30T16:15:37Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМаркетингова збутова політика : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / Уклад. О.А. Небилиця. – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – 13 с. (укр. мов.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34243-
dc.description.abstractНаведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectзбутова політикаru_RU
dc.subjectканали розподілуru_RU
dc.subjectпосередницька діяльністьru_RU
dc.subjectконкуренціяru_RU
dc.subjectмаркетингова логістикаru_RU
dc.titleМаркетингова збутова політика : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
+поз_242РП_ОК32_075бак_Макр_збутова_політика_Небилиця.pdf488,49 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.