Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34374
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПономаренко В. С.-
dc.date.accessioned2024-11-12T12:27:52Z-
dc.date.available2024-11-12T12:27:52Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationПономаренко В. С. Упровадження персональних навчальних систем у навчальний процес / В. С. Пономаренко / Економіка розвитку. – 2010. – № 2 (54). – С. 5-8.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34374-
dc.description.abstractПодано сукупність факторів, які обумовили об’єктивну необхідність створення та впровадження персональних навчальних систем на базі дистанційних технологій. Наведено об’єктивні можливості створення й упровадження персональних навчальних систем. Розглянуто особливості їх упровадження на кожному з технологічних етапів при викладанні окремих дисциплін. Акцентовано увагу на ролі персоналізації процесу навчання в сучасних умовах підготовки кваліфікованих компетентних фахівців.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяru_RU
dc.subjectперсональні навчальні системиru_RU
dc.subjectнавчальний процесru_RU
dc.subjectдистанційне навчанняru_RU
dc.subjectпортал ХНЕУru_RU
dc.titleУпровадження персональних навчальних систем у навчальний процесru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
пономаренко.pdf307,08 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.