Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34374
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пономаренко В. С. | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-12T12:27:52Z | - |
dc.date.available | 2024-11-12T12:27:52Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Пономаренко В. С. Упровадження персональних навчальних систем у навчальний процес / В. С. Пономаренко / Економіка розвитку. – 2010. – № 2 (54). – С. 5-8. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34374 | - |
dc.description.abstract | Подано сукупність факторів, які обумовили об’єктивну необхідність створення та впровадження персональних навчальних систем на базі дистанційних технологій. Наведено об’єктивні можливості створення й упровадження персональних навчальних систем. Розглянуто особливості їх упровадження на кожному з технологічних етапів при викладанні окремих дисциплін. Акцентовано увагу на ролі персоналізації процесу навчання в сучасних умовах підготовки кваліфікованих компетентних фахівців. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.publisher | ХНЕУ ім. С. Кузнеця | ru_RU |
dc.subject | персональні навчальні системи | ru_RU |
dc.subject | навчальний процес | ru_RU |
dc.subject | дистанційне навчання | ru_RU |
dc.subject | портал ХНЕУ | ru_RU |
dc.title | Упровадження персональних навчальних систем у навчальний процес | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
пономаренко.pdf | 307,08 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.