Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34385
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШталь Т. В.-
dc.contributor.authorДмитрієв Г. Б.-
dc.date.accessioned2024-11-12T19:58:24Z-
dc.date.available2024-11-12T19:58:24Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationШталь Т. В. SMM як сучасні технології маркетингу / Т. В. Шталь, Г. Б. Дмитрієв // Бізнес Інформ. – 2019. – №12. – C. 446-452.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34385-
dc.description.abstractМетою статті є узагальнення теоретичних засад SMM як сучасних технологій маркетингу. Досліджено сутність поняття «соціальний медіа маркетинг» (SMM). З’ясовано, що SMM існував задовго до появи соціальних медіа та Інтернету як один з розділів маркетингу. Розглянуто такі форми SMM-маркетингу, як соціальні мережі, блоги та мікроблоги, форуми, соціальні закладки та каталоги, фотохостинги і відеохостінги, віртуальні та розраховані на багато користувачів онлайн-ігри. Досліджено головні особливості SMM-просування та виявлено, що широке поширення соціальних мереж у суспільстві дозволяє впевнено говорити про появу нового шляху до залучення клієнтів у будь-якій галузі вітчизняного ринку. Проаналізовано переваги і недоліки SMM. Одна з головних переваг SMM – аналіз вивчення попиту і споживчих мотивацій на ринку маркетологами. Головний недолік – наявність ризику щодо втрати прихильності покупців через некоректні дії в комунікаціях. Досліджено потребу споживачів і підприємств у SMM. Наведено дані щодо найпопулярніших соціальних мереж в Україні. Виділено низку інструментів для здійснення діяльності в різних соціальних мережах, за рахунок чого відбувається просування бренду підприємства, споживачі продукції тих чи інших підприємств об’єднуються у групи, а також збільшується та утримується аудиторія користувачів Інтернету. Так, розглянуто причини використання, особливості та методи просування у Facеbооk. Вивчено переваги використання та складові стратегії просування у мережі Іnstagram, наведено основні методики просування в Іnstagram. Досліджено сервіси власного просування у Twіttеr та LinkеdIn. Визначено основні завдання та можливості просування в Tеlеgram. Визначено, що правильне користування соціальними мережами підвищує впізнаваність бренду, створює постійний контакт з аудиторією, забезпечує оперативне інформування аудиторії, формує кола лояльних користувачів, збільшує відвідуваність сайту компанії, а отже, і збільшення продажів.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectSMMru_RU
dc.subjectІнтернет-маркетингru_RU
dc.subjectSMM-маркетингru_RU
dc.subjectсоціальні медіаru_RU
dc.subjectсоціальні мережіru_RU
dc.subjectмаркетингові комунікаціїru_RU
dc.titleSMM як сучасні технології маркетингуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття.pdf647,94 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.