Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34408
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮлегіна І. В.-
dc.date.accessioned2024-11-19T12:35:46Z-
dc.date.available2024-11-19T12:35:46Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЮлегіна І. В. Класифікація стратегій управління маркетинговою діяльністю підприємства / І. В. Юлегіна // Економіка розвитку. – 2010. – № 2 (54). – С. 59-63.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34408-
dc.description.abstractДосліджено підходи до класифікації стратегій управління маркетинговою діяльністю підприємства. Результати аналізу показують, що науковці в основному виділяють чотири рівні розробки таких стратегій. Міжнародні маркетингові стратегії обираються залежно від ступеня інтернаціоналізації діяльності підприємства та є граничними варіантами реалізації корпоративних, функціональних й інструментальних стратегій.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяru_RU
dc.subjectстратегії управлінняru_RU
dc.subjectкласифікаціяru_RU
dc.subjectпорівняльна характеристикаru_RU
dc.subjectміжнародна маркетингова діяльністьru_RU
dc.titleКласифікація стратегій управління маркетинговою діяльністю підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
юлегіна.pdf271,72 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.