Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34435
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗима А. Г.-
dc.contributor.authorЗима О. Г.-
dc.date.accessioned2024-11-21T12:29:59Z-
dc.date.available2024-11-21T12:29:59Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЗима А. Г. Организация чартерных программ в туризме / А. Г. Зима, О. Г. Зима // Економіка розвитку. – 2010. – № 3 (55). – С. 19-23.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34435-
dc.description.abstractОпределено, что в туризме существуют маршруты, которые в зависимости от пассажиропотока можно разделить на массовые и те, что не являются массовыми, но пользуются у туристов определенным спросом и в этом случае ключевым моментом является взаимодействие авиакомпаний с туристическими фирмами.ru_RU
dc.language.isory_RUru_RU
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяru_RU
dc.subjectчартерные авиарейсыru_RU
dc.subjectквота местru_RU
dc.subjectсистемы бронированияru_RU
dc.titleОрганизация чартерных программ в туризмеru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:№ 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
зима.pdf329,04 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.