Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34451
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄвсєєва О. О.-
dc.date.accessioned2024-11-22T12:22:40Z-
dc.date.available2024-11-22T12:22:40Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЄвсєєва О. О. Основи та проблеми сегментування ринку в Україні / О. О. Євсєєва // Економіка розвитку. – 2010. – № 3 (55). – С. 53-56.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34451-
dc.description.abstractВизначено, що застосування права на державному рівні значною мірою залежить від якості та дієвості сукупності правових норм, ефективності та дієвості судів, незалежності і компетентності регулятивних органів та наявності у них відповідного кадрового потенціалу. З метою пошуку додаткових ринків збуту своєї продукції фірма може сегментувати покупців за різними ознаками, для чого запропоновано використання інструментів управлінського обліку в досягненні поточних та стратегічних завдань фірми.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяru_RU
dc.subjectсегментru_RU
dc.subjectсегментуванняru_RU
dc.subjectвид сегментаru_RU
dc.subjectрайонуванняru_RU
dc.subjectекономічне районуванняru_RU
dc.titleОснови та проблеми сегментування ринку в Україніru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:№ 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
євсєєва.pdf276,47 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.