Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34460
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШталь Т. В.-
dc.contributor.authorПроскурніна Н. В.-
dc.date.accessioned2024-11-24T17:54:32Z-
dc.date.available2024-11-24T17:54:32Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationШталь Т. В. Комплексний підхід до омніканальної маркетингової стратегії в роздрібній торгівлі / Т. В. Шталь, Н. В. Проскурніна // Причорноморські економічні студії. – 2020/ – № 60-2. – С. 24–31.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34460-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано концепцію комплексного підходу до омніканальної маркетингової стратегії в роздрібній торгівлі, що передбачає використання концепцій холістичного та інноваційного маркетингу, стратегії маркетингу повного циклу (full-funnel marketing). Проаналізовано сучасний стан тенденцій та проблем розвитку роздрібної торгівлі та визначено значний потенціал росту електронної торгівлі, що є передумовою прискорення темпів цифровізації роздрібної торгівлі. Концепція комплексного підходу ґрунтується на ідеї забезпечення цілісності маркетингу і спрямована на фіксацію всіх факторів купівлі, що виникають внаслідок вибору продукту споживачами та цифрових каналів. Визначено інструменти та новітні технології на різних етапах взаємодії з клієнтом, які є інструментальною основою для впровадження комплексного підходу до омніканальної маркетингової стратегії в роздрібній торгівлі та матрицею маркетингової стратегії омніканального циклу для роздрібних торговців, реалізація якого вимагає застосування комплексного підходу, заснованого на інноваційних інструментах цифрового маркетингу, концепції цілісного маркетингу та маркетингу з повною послідовністю.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectроздрібна торгівляru_RU
dc.subjectомніканальністьru_RU
dc.subjectхолістичний маркетингru_RU
dc.subjectінноваційний маркетингru_RU
dc.subjectмаркетингова воронкаru_RU
dc.subjectfull-funnel маркетингru_RU
dc.titleКомплексний підхід до омніканальної маркетингової стратегії в роздрібній торгівліru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття.pdf365,07 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.