Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34481
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПономаренко В. С.-
dc.date.accessioned2024-11-26T08:01:39Z-
dc.date.available2024-11-26T08:01:39Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationПономаренко В. С. Моніторинг формування іміджу університету / В. С. Пономаренко // Економіка розвитку. – 2010. – № 4 (56). – С. 5-8.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34481-
dc.description.abstractПроведено аналіз результатів анкетування абітурієнтів та їх батьків, яке було спрямовано на виявлення очікувань замовника освітніх послуг. Визначено думку респондентів щодо приоритетності компетенцій, ступеня підтримки особливостей в організації навчального процесу. Усе це дозволяє адекватно оцінювати місце університету в суспільстві, його імідж, а також сприяє вибору напрямів подальшого розвитку.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяru_RU
dc.subjectосвітаru_RU
dc.subjectнавчальний процесru_RU
dc.subjectмоніторингru_RU
dc.subjectконкурентні перевагиru_RU
dc.subjectімідж університетуru_RU
dc.titleМоніторинг формування іміджу університетуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
пономаренко.pdf291,14 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.