Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34488
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛогунова Н. А.-
dc.date.accessioned2024-11-26T09:08:41Z-
dc.date.available2024-11-26T09:08:41Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЛогунова Н. А. Сегментирование рынка яхтенного туризма в Крыму / Н. А. Логунова // Економіка розвитку. – 2010. – № 4 (56). – С. 28-31.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34488-
dc.description.abstractОпределены критерии сегментирования рынка яхтенного туризма, исследованы потребительские мотивации, формирующиеся под воздействием факторов маркетинговой среды, предложены рекомендации по формированию стоимости яхтенного тура.ru_RU
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяru_RU
dc.subjectяхтенный туризмru_RU
dc.subjectсегментацияru_RU
dc.subjectкритерии сегментированияru_RU
dc.subjectмотивацияru_RU
dc.subjectпозиционированиеru_RU
dc.subjectценовая политикаru_RU
dc.titleСегментирование рынка яхтенного туризма в Крымуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
логунова.pdf275,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.