Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34722
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯстремська О. О.-
dc.date.accessioned2024-12-18T10:35:06Z-
dc.date.available2024-12-18T10:35:06Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЯстремська О. О. Види вражень та їх вимірювання як результата діяльності підприємства / О. О. Ястремська // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України: зб. тез доповідей ІІ Міжнародної наук.-практичної конференції, 26-27 листопада 2024 р. -– Харків : Нац. техн. ун-т «Харків. політехн. ін-т», 2024. – Ч. 1.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34722-
dc.description.abstractВ сучасних умовах відбудови економіки використання моделі економіки вражень дозволить підприємствам нарощувати більш швидкими темпами додану вартість та прибуток від виробництва і продажу продукції. Основним елементом економіки вражень є враження. Їх дослідженню приділяли увагу вчені та практики протягом достатньо довгого періоду часу Проте теоретичні питання та практичне застосування вражень в процесі управління діяльністю та розвитком підприємств залишились остаточно не вирішеними. Крім того, зміна обставин у зовнішньому середовищі, виклики сьогодення щодо воєнного стану в Україні вимагають уточнення теоретико-методологічного та практичного підґрунтя використання вражень, що зумовлює актуальність викладеного матеріалу. У розроблених пропозиціях розширено розуміння поняття «враження», виявлено їх особливості прояву та функції, удосконалено класифікацію, запропоновано ієрархічну систему показників кількісного вимірювання вражень, яку доцільно використати для оцінювання емоційної складової вражень – репутації підприємства, що у сукупності з раціональними враженнями – атрактивністю, складають основу стратегування, координати для визначення стратегій у матриці розвитку підприємств в умовах економіки вражень.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectвиди враженьuk_UA
dc.subjectособливостіuk_UA
dc.subjectфункціїuk_UA
dc.subjectкласифікаціяuk_UA
dc.subjectсистема показниківuk_UA
dc.subjectчасткові показникиuk_UA
dc.subjectінтегральні показникиuk_UA
dc.subjectемоційна складоваuk_UA
dc.subjectрепутаціяuk_UA
dc.titleВиди вражень та їх вимірювання як результата діяльності підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МБА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ястремська О.О. 26.11.24.pdf280,83 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.