Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34725
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯстремська О. М.-
dc.contributor.authorАкіншина Ю. С.-
dc.date.accessioned2024-12-18T11:00:50Z-
dc.date.available2024-12-18T11:00:50Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЯстремська О. М. Оцінка ефективності логістичного менеджменту на підприємстві / О. М. Ястремська, Ю. С. Акіншина // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 22 листопада 2024 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2024. - С.720 – 724.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34725-
dc.description.abstractВ умовах сучасного економічного середовища в Україні, що характеризується воєнним станом, високою конкуренцією, нестабільністю ринків та швидкими змінами технологій, підприємствам необхідно ефективно функціонувати для підвищення конкурентоспроможності, забезпечення прибутковості, зниження витрат та стійкості на ринку. Логістичний менеджмент – це комплексний процес управління, який об’єднує основні управлінські функції (планування, організацію, контроль, регулювання) з логістичними процесами для ефективного керування фінансовими, матеріальними, інформаційними потоками. Він спрямований на оптимізацію всього логістичного ланцюга з метою досягнення загальних цілей підприємства з мінімальними витратами та забезпечення його стійкого економічного зростання. Оцінка ефективності логістичного менеджменту – це найважливіший процес, який дозволяє підприємству визначити області покращення, можливість контролювати та постійно вдосконалювати діяльність. Найчастіше мінімізація логістичних витрат розглядається як основний показник ефективності функціонування логістичної системи. Визначення показників ефективності логістичної діяльності можна розглядати за її функціональними сферами, наприклад, показники роботи складу, закупівлі, транспорту, логістичного обслуговування. Ключовими показниками логістичного менеджменту є: загальні логістичні витрати, якість логістичного сервісу, тривалість логістичних циклів, продуктивність, гнучкість і адаптивність логістичної системи, інвестиції в логістичну інфраструктуру. При оцінці ефективності логістичного менеджменту також пропонується розглядати три напрямки, які безпосередньо впливають на нього: ефективність ресурсного забезпечення управління; якість реалізації функцій управління логістичною діяльністю; рівень досягнення мети.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectлогістичний менеджментuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectоцінкаuk_UA
dc.subjectпоказникиuk_UA
dc.subjectнапрямиuk_UA
dc.subjectінфраструктураuk_UA
dc.subjectсервісuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectресурсне забезпеченняuk_UA
dc.titleОцінка ефективності логістичного менеджменту на підприємствіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ястремська О.М. Акіншина Ю.С.-Конкур інновації.pdf122,58 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.