Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34928
Назва: Бренд університету як інструмент успіху на освітньому ринку¬
Автори: Калюга Л. О.
Афанасьєва О. М.
Теми: бренд закладу вищої освіти
брендинг
маркетингові комунікації
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Калюга Л. О. Бренд університету як інструмент успіху на освітньому ринку / ¬ Л. О. Калюга, ауковий керівник : О. М. Афанасьєва // Universum. - 2024. - № 15. - С. 287-290.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито теоретичні основи поняття «бренд». Розглянуто брендинг як маркетингову технологію просування закладу вищої освіти та його послуг. Обґрунтовано доцільність використання політики брендингу для підвищення конкурентоспроможності закладів вищої освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34928
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (БЖЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Бренд університету.pdf170,69 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.