Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34971
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДзеніс О. О.-
dc.contributor.authorШкафенко А. В.-
dc.date.accessioned2024-12-24T11:42:33Z-
dc.date.available2024-12-24T11:42:33Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДзеніс О. О. Особливості формування стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки / О. О. Дзеніс, А. В. Шкафенко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 22 листопада 2024 р. : тези допов. ‒ Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2024. ‒ С.780-783.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34971-
dc.description.abstractВ роботі розглянуто теоретичні підходи до формування корпоративних стратегій підприємства; визначено механізми формування стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки; розглянуто фактори впливу на формування корпоративної стартегії підприємства.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectкорпоративна стратегія підприємстваuk_UA
dc.subjectзовнішні ринкиuk_UA
dc.subjectфактори зовнішнього серезовищаuk_UA
dc.titleОсобливості формування стратегії виходу підприємства на зовнішні ринкиuk_UA
dc.title.alternativeКонкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 22 листопада 2024 р. : тези допов.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TEZU_Дзеніс_Шкафенко.pdf918,78 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.