Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35275
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХолодний Г.-
dc.date.accessioned2025-01-20T09:52:49Z-
dc.date.available2025-01-20T09:52:49Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationУправління товарними марками : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / Уклад. Г. Холодний. – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – 11 с. (укр. мов.)uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35275-
dc.description.abstractНаведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectтоварні маркиuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectстратегічні рішенняuk_UA
dc.subjectреєстрація товарних марокuk_UA
dc.subjectмарочний капіталuk_UA
dc.titleУправління товарними марками : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
++поз_252РП_075бак_виб_Управління_товарними_марками_Холодний.pdf444,88 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.