Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35370
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorRodionov S.-
dc.date.accessioned2025-01-30T13:08:17Z-
dc.date.available2025-01-30T13:08:17Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationInternet-marketing: program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) study cycle: [Electronic edition] / comp. S. Rodionov. - Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2024. - 9 p. (Eng. lang.)uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35370-
dc.description.abstractThe list of topics and key questions that will be considered during the study of the course, the list of competencies and learning outcomes by the course, the assessment system, the example of an exam card and assessment criteria, as well as recommended literature, are given. Recommended for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) study cycle.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectinternet marketinguk_UA
dc.subjectinternet advertisinguk_UA
dc.subjecte-businessuk_UA
dc.subjecte-commerceuk_UA
dc.subjectsocial networkuk_UA
dc.titleInternet-marketing: program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) study cycleuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
++поз_261РП_075бак_виб_Англ_Інтернет_маркетинг_Родіонов.pdf482,16 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.