Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35373
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorRodionov S.-
dc.date.accessioned2025-01-30T13:18:19Z-
dc.date.available2025-01-30T13:18:19Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationTrademark Management : program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) study cycle: [Electronic edition] / comp. S. Rodionov - Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2024. – 11 p. (Eng. lang.)uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35373-
dc.description.abstractThe list of topics and key questions that will be considered during the study of the course, the list of competencies and learning outcomes by the course, the assessment system, the example of an exam card and assessment criteria, as well as recommended literature, are given. Recommended for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) study cycle.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjecttrademark managementuk_UA
dc.subjectbrand systemuk_UA
dc.subjectbrand strategiesuk_UA
dc.subjectcreation processuk_UA
dc.subjectbrand equity assessmentuk_UA
dc.titleTrademark Management : program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) study cycleuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
++поз_282_075бак_виб_Англ_Управління_торговими_марками_Родіонов.pdf549,22 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.