Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35375
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисиця Н.-
dc.date.accessioned2025-01-30T13:24:40Z-
dc.date.available2025-01-30T13:24:40Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМаркетинг взаємовідносин з партнерами : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня: [Електронне видання] / уклад. Н. Лисиця.– Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – 9 с. (укр. мов.)uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35375-
dc.description.abstractНаведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectмаркетинг взаємовідносинuk_UA
dc.subjectпартнерські відносиниuk_UA
dc.subjectцінностіuk_UA
dc.subjectCRMuk_UA
dc.subjectматриця привабливості клієнтівuk_UA
dc.titleМаркетинг взаємовідносин з партнерами : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
+поз_266РП_075Асп_ОК8_Маркетинг_взаємовідносин_з_партнерами_Лисиця.pdf462,47 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.