Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35452
Назва: Statistics: program of the course for students of specialty 075 "Marketing" of the study program "Marketing" of the first (bachelor) study cycle
Автори: Sierova I.
Shlykova V.
Semkiv M.
Теми: statistics
analysis
observation
indicator
grouping
distribution
sampling
trend
index
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Statistics: program of the course for students of specialty 075 "Marketing" of the study program "Marketing" of the first (bachelor) study cycle: [Electronic edition] / I. Sierova, V. Shlykova, M. Semkiv. - Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2024. - 16 p. (Eng. lang.)
Короткий огляд (реферат): The list of topics and key questions that will be studied during the course, the list of competencies and learning outcomes by course, teaching methods, forms and methods of assessment learning outcomes, and the distribution of points during the teaching of the course, the example of exam card as well as recommended literature are provided. Recommended for students of specialty 075 "Marketing" of the study program "Marketing" of the first (bachelor) study cycle.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35452
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (СЕП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз.45РП_075бак_ОК21Англ_Статистика_Сєрова.pdf336,47 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.