Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35484
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСемікоп Ю. О.-
dc.date.accessioned2025-02-12T11:40:06Z-
dc.date.available2025-02-12T11:40:06Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationСемікоп Ю. О. Диверсифікація як інструмент управління експортною діяльністю підприємства / Ю. О. Семікоп / Економіка розвитку. – 2008. – № 2 (46). – С. 44-47.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35484-
dc.description.abstractIncreased competition in world markets brings the problem of finding new market niches and means of expanding foreign trade activities of domestic enterprises. A crucial role in resolving this problem plays export diversification enterprises. The article discussed theoretical and methodological foundations, diversify its methods of assessment and justified its use preconditions export strategies of businesse.uk_UA
dc.description.sponsorshipIncreased competition in world markets brings the problem of finding new market niches and means of expanding foreign trade activities of domestic enterprises. A crucial role in resolving this problem plays export diversification enterprises. The article discussed theoretical and methodological foundations, diversify its methods of assessment and justified its use preconditions export strategies of businesse.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяuk_UA
dc.subjectрівень диверсифікаціїuk_UA
dc.subjectрівень концентраціїuk_UA
dc.subjectрозширення лінії експортуuk_UA
dc.subjectіндекс спеціалізації Херфіндаляuk_UA
dc.titleДиверсифікація як інструмент управління експортною діяльністю підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
семікоп.pdf735,59 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.