Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35513
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисиця Н.-
dc.date.accessioned2025-02-17T12:53:03Z-
dc.date.available2025-02-17T12:53:03Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДілові переговори в маркетингу : робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня: [Електронне видання] / Уклад. Н. Лисиця. – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – 9 с. (укр. мов.)uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35513-
dc.description.abstractНаведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для всіх здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectділові переговориuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectтактикаuk_UA
dc.subjectсоціальний впливuk_UA
dc.subjectпсихологічний впливuk_UA
dc.subjectманіпуляціїuk_UA
dc.subjectпереконанняuk_UA
dc.titleДілові переговори в маркетингу : робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівняuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз.256РП_075Асп_виб_Ділові переговори вмаркетингу_Лисиця.pdf430,47 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.