Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35528
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарікова Н. М.-
dc.date.accessioned2025-02-17T13:57:48Z-
dc.date.available2025-02-17T13:57:48Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКарікова Н. М. Інтернаціоналізація як важливий інструмент для покращення якості університетської освіти в Україні / Н. М. Карікова // Розбудова внутрішніх систем забезпечення якості в закладах вищої освіти України: досягнення та проблеми – погляд ззовні та зсередини: електрон. наук. зб. тез доп. ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 5 грудня 2024 р. – Київ : ВПЦ "Київський університет", 2024. - С. 104-107.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35528-
dc.description.abstractВисвітлено поняття інтернаціоналізація освіти, зроблено спробу визначити основні напрямки інтернаціоналізації сучасної освіти в Україні, розглянуто головні аспекти, що їх слід враховувати задля покращення якості університетської освіти. Актуальність дослідження зумовлена тими суспільно-політичними подіями, які відбуваються в наш час на території України. Повномасштабна російсько-українська війна, розпочата 24 лютого 2022 року, а перед цим всесвітня пандемія короновірусної хвороби 2019 р., через що освітні заклади були вимушені перейти на дистанційну форму навчання, призвели до поступової руйнації у сфері освіти та культури. Третій рік поспіль у нашій країні триває війна на виснаження. Систематичні відключення електропостачання, постійні сигнали тривоги під час загрози обстрілів, погіршення морального й ментального здоров’я українців, що негативно позначається на інтелектуальних (розумових) здібностях як здобувачів освіти, так і тих, хто надає освітні послуги, – все це неабияк вплинуло й продовжує впливати на якість освіти. Мета – висвітлити поняття інтернаціоналізація освіти та визначити основні напрямки інтернаціоналізації сучасної освіти в Україні. Завдання – розглянути способи покращення якості університетської освіти з огляду на ті реалії, у яких ми, українці, перебуваємо сьогодні. У ході дослідження застосовано такі теоретичні методи, як аналіз і синтез, абстрагування і конкретизація, а також метод спостереження. Під інтернаціоналізацією освіти розуміємо процес, у якому освітні інституції можуть інтегрувати міжнародний та міжкультурний виміри в сучасні освітні програми, дослідження та управління. Насамперед це участь закладів освіти в міжнародних програмах або/та спільних наукових проєктах, у рамках яких передбачено, як правило, обмін викладачами і студентами.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectінтернаціоналізації освітиuk_UA
dc.subjectсучасна освіта в Україніuk_UA
dc.subjectякість університетської освітиuk_UA
dc.titleІнтернаціоналізація як важливий інструмент для покращення якості університетської освіти в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (УФІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інтернаціоналізація.pdf156,23 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.