Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35528
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Карікова Н. М. | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-17T13:57:48Z | - |
dc.date.available | 2025-02-17T13:57:48Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Карікова Н. М. Інтернаціоналізація як важливий інструмент для покращення якості університетської освіти в Україні / Н. М. Карікова // Розбудова внутрішніх систем забезпечення якості в закладах вищої освіти України: досягнення та проблеми – погляд ззовні та зсередини: електрон. наук. зб. тез доп. ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 5 грудня 2024 р. – Київ : ВПЦ "Київський університет", 2024. - С. 104-107. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35528 | - |
dc.description.abstract | Висвітлено поняття інтернаціоналізація освіти, зроблено спробу визначити основні напрямки інтернаціоналізації сучасної освіти в Україні, розглянуто головні аспекти, що їх слід враховувати задля покращення якості університетської освіти. Актуальність дослідження зумовлена тими суспільно-політичними подіями, які відбуваються в наш час на території України. Повномасштабна російсько-українська війна, розпочата 24 лютого 2022 року, а перед цим всесвітня пандемія короновірусної хвороби 2019 р., через що освітні заклади були вимушені перейти на дистанційну форму навчання, призвели до поступової руйнації у сфері освіти та культури. Третій рік поспіль у нашій країні триває війна на виснаження. Систематичні відключення електропостачання, постійні сигнали тривоги під час загрози обстрілів, погіршення морального й ментального здоров’я українців, що негативно позначається на інтелектуальних (розумових) здібностях як здобувачів освіти, так і тих, хто надає освітні послуги, – все це неабияк вплинуло й продовжує впливати на якість освіти. Мета – висвітлити поняття інтернаціоналізація освіти та визначити основні напрямки інтернаціоналізації сучасної освіти в Україні. Завдання – розглянути способи покращення якості університетської освіти з огляду на ті реалії, у яких ми, українці, перебуваємо сьогодні. У ході дослідження застосовано такі теоретичні методи, як аналіз і синтез, абстрагування і конкретизація, а також метод спостереження. Під інтернаціоналізацією освіти розуміємо процес, у якому освітні інституції можуть інтегрувати міжнародний та міжкультурний виміри в сучасні освітні програми, дослідження та управління. Насамперед це участь закладів освіти в міжнародних програмах або/та спільних наукових проєктах, у рамках яких передбачено, як правило, обмін викладачами і студентами. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | інтернаціоналізації освіти | uk_UA |
dc.subject | сучасна освіта в Україні | uk_UA |
dc.subject | якість університетської освіти | uk_UA |
dc.title | Інтернаціоналізація як важливий інструмент для покращення якості університетської освіти в Україні | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті (УФІ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Інтернаціоналізація.pdf | 156,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.