Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35551
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХолодний Г.-
dc.date.accessioned2025-02-18T12:29:22Z-
dc.date.available2025-02-18T12:29:22Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationІнноваційні технології в маркетингу : робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня: [Електронне видання] / Уклад. Г. Холодний. – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – 10 с. (укр. мов.)uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35551-
dc.description.abstractНаведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для всіх здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectінноваційні технологіїuk_UA
dc.subjectполітикаuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectінноваційні проєктиuk_UA
dc.titleІнноваційні технології в маркетингу : робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівняuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.