Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35627
Назва: Econometrics: program of the course for higher education applicants of specialty 075 "Marketing" of the study programme "Marketing" of the first (bachelor) level
Автори: Prokopovych S.
Tiutiunyk O.
Теми: econometrics
regression equation
multicollinearity
autocorrelation
production functions
econometric dynamic models
distributed lag models
structural equation systems
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Econometrics: program of the course for higher education applicants of specialty 075 "Marketing" of the study programme "Marketing" of the first (bachelor) level: [Electronic Edition] / compiled by S. Prokopovych, O. Tiutiunyk. – Kharkiv: S. Kuznets KhNEU, 2024. – 14 pages. (English language)
Короткий огляд (реферат): The annotation of the course is provided. The competencies and learning outcomes for the discipline are outlined. The course content is presented by modules and topics. The methodology for assessing learning outcomes, as well as the use of current and final assessment tools, is highlighted. A list of recommended literature is included. Recommended for students of Specialty 075 "Marketing" of the study programme "Marketing" of the First (Bachelor's) Level.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35627
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (ЕКСА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
!поз.329РП_075бак_ОК18Англ_Економетрика_Прокопович.pdf897,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.