Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35672
Назва: Management: program of the course for students specialty 073 «Marketing» study programme «Marketing» of the first (bachelor) level
Автори: Myronova O.
Barkova K.
Теми: management
motivation
planning
control
management
external environment
internal environment
competitors
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Management: program of the course for students specialty 073 «Marketing» study programme «Marketing» of the first (bachelor) level: [Electronic edition] / comp. O. Myronova, K. Barkova. – Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2024. – 12 p. (Eng. lang.)
Короткий огляд (реферат): The list of topics and key questions that will be considered during the study of the course, the list of competencies and learning outcomes by the course, the procedure for evaluating learning outcomes, as well as recommended literature, are given. Recommended for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor) level.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35672
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МБА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз.215РП_075бак_ОК23Англ_Менеджмент_Миронова.pdf1,07 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.