Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35674
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанчук А.-
dc.date.accessioned2025-03-11T14:35:11Z-
dc.date.available2025-03-11T14:35:11Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПсихологічні аспекти маркетингу і реклами : робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня: [Електронне видання] / Уклад. А. Панчук. – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – 8 с. (укр. мов.)uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35674-
dc.description.abstractНаведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для всіх здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectповедінка споживачаuk_UA
dc.subjectзакони ринкової поведінкиuk_UA
dc.subjectчинники впливуuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.titleПсихологічні аспекти маркетингу і реклами : робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівняuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.