Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35689
Назва: Marketing consumer behavior : program of the course for students of all specialties of the educational level second (master’s) degree
Автори: Panchuk A.
Теми: marketing
consumer behavior
influence
marketing tools
psychological impact
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Marketing consumer behavior : program of the course for students of all specialties of the educational level second (master’s) degree: [Electronic edition] / Comp. A. Panchuk - Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2024. - 9 p. (Eng. lang.)
Короткий огляд (реферат): The list of topics and key questions that will be considered during the study of the course, the list of competencies and learning outcomes by the course, the assessment system, as well as recommended literature, are given. Recommended for students of all specialties of the educational level second (master’s) degree.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35689
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.