Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35745
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозіброда Л. В.-
dc.contributor.authorМкртічян О. А.-
dc.contributor.authorКорчагін М. В.-
dc.contributor.authorКоновалов В. В.-
dc.contributor.authorКуявець Д. М.-
dc.date.accessioned2025-03-24T07:37:35Z-
dc.date.available2025-03-24T07:37:35Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКозіброда Л. В. Впровадження інноваційних педагогічних технологій у процес викладання фізичного виховання та спорту / Л. В. Козіброда, О. А. Мкртічян, М. В. Корчагін та ін. // - Педагогічна Академія: наукові записки. - 2025.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35745-
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання впровадження інноваційних педагогічних технологій у процес викладання фізичного виховання та спорту. Проаналізовано сучасні методи навчання, які сприяють підвищенню мотивації студентів, розвитку їхніх фізичних здібностей та формуванню здорового способу життя. Запропоновано модель впровадження та адаптації інноваційних технологій до різнорівневих груп студентів з урахуванням їхніх фізичних, когнітивних і психологічних особливостей. Мета статті полягає у розробці моделі впровадження та адаптації інноваційних педагогічних технологій до різнорівневих груп студентів з урахуванням їх фізичних, когнітивних і психологічних особливостей. У дослідженні впровадження інноваційних педагогічних технологій у процес викладання фізичного виховання та спорту було застосовано комплекс методів, що дозволили всебічно проаналізувати проблему та розробити ефективну модель адаптації навчального процесу до потреб різнорівневих груп студентів: аналіз і узагальнення наукової літератури; порівняльний аналіз та метод моделювання для розробки моделі впровадження та адаптації інноваційних педагогічних технологій до різнорівневих груп студентів з урахуванням їх фізичних, когнітивних і психологічних особливостей. Результати. В ході дослідження надано авторське визначення поняттю «інноваційні педагогічні технології». Під ними автори розуміють сучасні методи, засоби та підходи до організації освітнього процесу, що спрямовані на підвищення його ефективності, індивідуалізацію навчання та активне залучення здобувачів вищої освіти до навчальної діяльності. Також розроблено та описано модель впровадження та адаптації інноваційних педагогічних технологій до різнорівневих груп студентів з урахуванням їх фізичних, когнітивних і психологічних особливостей. Висновки. Впровадження інноваційних педагогічних технологій у процес викладання фізичного виховання та спорту є важливим кроком до підвищення ефективності освітнього процесу. Запропонована модель впровадження інноваційних педагогічних технологій дозволяє враховувати фізичні, когнітивні та психологічні особливості студентів, забезпечуючи диференційований підхід до навчання. Вона включає діагностику рівня фізичної підготовки, розробку персоналізованих навчальних програм, інтеграцію сучасних технологій та постійний моніторинг результатів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectфізичний розвитокuk_UA
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk_UA
dc.subjectфізичні якостіuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.subjectзаклади вищої освітиuk_UA
dc.titleВпровадження інноваційних педагогічних технологій у процес викладання фізичного виховання та спортуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (ЗСЖБЖ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Козіброда+та+ін.pdf223,64 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.