Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35758
Назва: Marketing in the banking sector : program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor) level
Автори: Boiko N.
Теми: marketing
banking sector
research
competitive environment
promotion
bank image
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Marketing in the banking sector : program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor) level: [Electronic edition] / Comp. N. Boiko. - Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2024. - 12 p. (Eng. lang.)
Короткий огляд (реферат): The list of topics and key questions that will be considered during the study of the course, the list of competencies and learning outcomes by the course, the assessment system, the example of an exam card and assessment criteria, as well as recommended literature, are given. Recommended for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) level.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35758
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
267РП_075бак_виб_Англ_Маркетинг у банк секторі_Бойко.pdf547,73 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.