Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35761
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBoiko N.-
dc.date.accessioned2025-03-28T11:30:27Z-
dc.date.available2025-03-28T11:30:27Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationMarketing sales policy: program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor) level: [Electronic edition] / Comp. N. Boiko - Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2024. - 14 p. (Eng. lang.)uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35761-
dc.description.abstractThe list of topics and key questions that will be considered during the study of the course, the list of competencies and learning outcomes by the course, the assessment system, the example of an exam card and assessment criteria, as well as recommended literature, are given. Recommended for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) level.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectsales policyuk_UA
dc.subjectdistribution channelsuk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.subjectmarketing logisticsuk_UA
dc.subjectinternet marketing toolsuk_UA
dc.titleMarketing sales policy: program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor) leveluk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз.268РП_075бак_ОК32_Англ_Маркетингова збутова політика_Бойко.pdf538,23 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.