Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35769
Назва: Алгоритми оцінювання результативності реклами в цифрових соціальних платформах для розвитку інноваційного підприємництва
Автори: Мащенко М. А.
Пономаренко О. О.
Швець А. Д.
Теми: інноваційне підприємництво
економетрична модель
інновації
цифрові соціальні платформи
прогнозування
інвестиції
реклама
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Мащенко М. А. Алгоритми оцінювання результативності реклами в цифрових соціальних платформах для розвитку інноваційного підприєм-ництва / М. А. Мащенко, О. О. Пономаренко, А. Д. Швець // Сталий розви-ток підприємств в умовах сучасних економічних викликів: управлінські, ресурсні та безпекові аспекти: колективна монографія / Полтава: ПП «Ас-трая», 2024. – C. 112–120.
Короткий огляд (реферат): Представлено результати дослідження сталого розвитку підприємств в Україні. Розглянуто методи управління підприємствами в умовах не-стабільності. Досліджено вплив цифрових технологій на економічну ефек-тивність підприємств. У сучасних умовах розвитку цифрових технологій соціальні медіа стають важливим інструментом для просування товарів та послуг. Проте визначення ефективності рекламних кампаній у цьому середовищі є складним завданням через багатофакторність впливу та динамічність змін. Використання економетричних моделей для оцінки ефективності ре-кламної діяльності дозволяє не лише оцінити поточні результати, але й спрогнозувати їх на майбутнє. Це забезпечує підприємства актуальною інформацією для прийняття обґрунтованих рішень у сфері інтернет-маркетингу, що підвищує їхню конкурентоспроможність. Метою дослідження є побудова економетричної моделі оцінки ефек-тивності рекламної кампанії на цифрових соціальних платформах. За-вданнями дослідження є аналіз факторів, які впливають на показник ефе-ктивності, прогнозування майбутніх значень цього показника та визна-чення ключових факторів, що мають найбільший вплив. На основі даних, що включають витрати на рекламу, кількість кліків, покази, CTR, конверсії, CPL, CPC, здійснюється побудова моделі, яка дозволяє комплексно оці-нити результати кампанії та оптимізувати її складові. Схема дослідження ефективності рекламної кампанії на цифрових соціальних платформах: побудова економетричної моделі для оцінки залежності; прогнозування; економічна інтерпретація результатів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35769
Розташовується у зібраннях:Монографії (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.