Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35774
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезугла І.-
dc.date.accessioned2025-03-31T14:25:52Z-
dc.date.available2025-03-31T14:25:52Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБезугла І. Персоналізація навчання за допомогою штучного інтелекту у викладанні іноземних мов: практичний досвід французьких університетів / І. Безугла // Інтеграція штучного інтелекту в освіту – виклики та можливості : збірник тез науково-методичних доповідей Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації, 10 грудня 2024 р. – 20 січня 2025 р. – Київ – Львів – Торунь : Національний університет фізичного виховання і спорту України, Liha-Pres, 2025. – Ч. 1. - С. 63-66.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35774-
dc.description.abstractУ статті досліджується значення штучного інтелекту у вдосконаленні процесу навчання іноземним мовам у французьких вищих навчальних закладах. Окреслено конкретні приклади використання ШІ задля персоналізації навчальних ресурсів, автоматизованої перевірки знань та розвитку комунікативних здібностей здобувачів освіти. Проаналізовано позитивні аспекти та труднощі, які виникають при впровадженні штучного інтелекту, особливо його вплив на ефективність навчання та взаємини між здобувачами та викладачами. Розглянуто перспективи гібридних методів викладання іноземних мов, що об'єднують класичні способи навчання з потенціалом ШІ.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectперсоналізація навчанняuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectфранцузька моваuk_UA
dc.subjectгібридні методи навчанняuk_UA
dc.titleПерсоналізація навчання за допомогою штучного інтелекту у викладанні іноземних мов: практичний досвід французьких університетівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті ( ІММК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Безугла, тези 2025_ШІ.pdf2,97 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.